Användarvillkor

Allmän information & köpvillkor – Eviga Stunder

Eviga Stunder 
Björkvägen 14
941 38 Piteå, Sverige
E-post: info.evigastunder@gmail.com

Priser och betalning

Alla priser anges i SEK och inkluderar moms. Vi reserverar oss för prisändringar, slutförsäljning och eventuella tryckfel.
Vi accepterar betalning via:

  • Klarna (Faktura, Direktbetalning, Delbetalning)

  • Visa / Mastercard

  • PayPal

Beloppet debiteras först när din beställning skickas.


Leverans

Vi erbjuder fri frakt inom Sverige på alla beställningar.
Beställningar lagda före kl. 12:00 skickas oftast samma dag. Normal leveranstid är 2–4 arbetsdagar.

Leverans sker med PostNord eller annan likvärdig transportör till närmaste ombud. Du får spårningsinformation via e-post när paketet skickas.


Ångerrätt – 60 dagar

Vi erbjuder 60 dagars full returrätt från den dag du mottagit din vara.

Vill du returnera:

  1. Kontakta oss via e-post: info.evigastunder@gmail.com

  2. Du får en returfraktsedel (vi står för returfrakten)

  3. Returnera varan i originalskick

Undantag från ångerrätten:

  • Hygienartiklar där förpackningen brutits

  • Specialanpassade produkter

  • Digitala tjänster/innehåll efter nedladdning


Reklamationsrätt – 2 år

Vi följer konsumentköplagen och erbjuder 2 års reklamationsrätt på alla varor vid fabrikationsfel.
Vid godkänd reklamation erbjuder vi reparation, byte, prisavdrag eller återbetalning.

Kontakta: info.evigastunder@gmail.com
Returadress:
Eviga Stunder Björkvägen 14
941 38 Piteå

Vi tar inte emot postförskott.


Återbetalning

Vid godkänd retur återbetalar vi hela beloppet inom 14 dagar via samma betalningsmetod du använde vid köpet.


Dataskydd & integritet

För att fullfölja beställningar sparar vi följande uppgifter:

  • Namn, adress, telefon, e-post

  • Orderhistorik & betalningsuppgifter

Vi hanterar all data enligt GDPR. Du har rätt att begära utdrag, rättelse eller radering av dina uppgifter. Kontakta oss via e-post: info.evigastunder@gmail.com


Klagomål och tvistlösning

Vid klagomål, kontakta oss först via e-post. Vi gör vårt bästa för att lösa ärendet snabbt och rättvist.

Om du som konsument inte är nöjd, kan du vända dig till:
Allmänna reklamationsnämnden (ARN)
www.arn.se

Eller använda EU:s onlineplattform för tvistlösning:
http://ec.europa.eu/consumers/odr
Ange vår e-post: info.evigastunder@gmail.com